MALAYSIA NEGARA KU :)


haaaaa hi dan asalamualaikum kawan kawan,pada 21/11/2011 saya telah menonton perlawannan bola sepak final menentang indonasial,haaaaaaa saya menonton di SHRIAJ MAJU(sebelah petronas permai) haaaaaa memang port indon ah situ cerita nya,nasib baik ada acah yang menemani,hahaha then mula mula indonesial dapat satu goal,semua kat situ menjeti kecuali saya dan acah sahaja,huh memang tak lah nak berpaling tadah dengan indon,huh then separuh masa kedua malaysia terus bangkit dan berjaya mendapat lagi sebijik goal bagi mata penyamaan,hahahaha aku dengan acah apa lagi melompat ahh cerita nya,dah habis masa tambahan terpaksa lah malaysia dan indonesial mengambil penalty kerana telah terikat 1-1 sampai habis permainan ,dah tu last shoot dari Badrol Bakhtiar memang mendebarkan,hahahah ingat tak goal rupa rupa nya bola tu rebum,huh terus aku melompat panjat meja then pusing pusing sweater,hahahhaa


then aku ada pesan kat sorang indon kat kedai makan tadi
BUKAN SENANG NAK KALAH KAN HARIMAU MALAYA