TO HANA KAMARUDDIN

apa masalah kau eh? tak puas hati? orang kalau dah taknak layan kau takpayah lah nak buat cerita macam mcam,haishhhhhh siap hantar msj yang bukan bukan kat aku,ingat aku apa sial?siapa tak tersentuh kau hantar macam ni kat aku :Eh good morning.hoi dengar cerita you dah playboy.woohoooo nasib baik you bukan i dengan Tasha punya.I tak tahu macam mana girl lain boleh tahan dengan you.HAHAHAH siap ikat kan rambut  awek lagi.siap merempit lagi.you fikir bagus sangat ke mata orang memandang.haihhhhh, i bagi nasihat je hmm kbye. - macam sial kan ayat kau? ingat aku ni bukan manusia ke? haaaa bagus lah daripada kau main kan perasaan hati lelaki,kalau boleh tiap tiap minggu kau nak tukar lelaki kan? hyaaaaaa lupa kau kan wanita paling cantik kat PANDAN INDAH tuuu haaaaa !

ingat selagi aku tak jumpa then tampar muka kau,jangan panggil aku ZULFITRI JAAFAR