PERTANDINGAN KAWAD KAKI



ya allah hampanya aku,tahun lepas dapat number 2 dengan KETUA PALTUN TERBAIK,tahun ni dapat number 3 KETUA PLATUN TERBAIK aku tak dapat,hmmmmm siapa tak hampa,lagi pun sebelum pertandingan aku dah demam 3 hari,berlatih dalam keadaan hujan,tapi watlek budak budak lain semua bersemangat,hmmmmm aku boleh pulak bantai mengalirkan air mata kat depan baris tu,ingat kan ramai tak nampak,buat malu je lelaki menangis,haaaaaa :(